måndag 5 januari 2009

Den första kommentaren


Jag har länge funderat på att börja blogga men har hållit tillbaka mig själv men nu är det dags. Jag hoppas kunna hålla mitt mål om att minst en gång per vecka lägga in ett meddelande med mina tankar från den gångna veckan eller rätt och slätt kommentarer på intressanta händelser ifrån vår omvärld och utvecklingen i den samma. Jag har blivit inspirerad av mina vänner att göra detta och jag tackar framför allt min kamrat Leif Mettävainio för hans support och alltid glada och konstruktiva kommentarer.

Jag hoppas att få många kommentarer av er som tar del av mina tankar, betraktelser och funderingar.

In Solidarity Christer Wälivaara

3 kommentarer:

  1. Hej. Äntligen har du kommit igång. Du har ett så intressant jobb och det är bra att du delar med dig av det du ser. Lycka till, Agneta

    SvaraRadera
  2. Kul att du kommit igång med bloggandet.

    SvaraRadera
  3. Måste säga att det är tur att du inte jobbar på reklambyrå. En månads bloggande och inte en signal. Jag hittar dig via utsikten på ett tak.

    SvaraRadera